torsdag 16 december 2010

Emma S. Skincare - julset

Jag var på jakt efter en dagkräm för nu på vintern har min hy blivit så stram och torr så en hudkräm innan foundation känner jag att den behöver. Jag använder vanligt vis ingen hudvård på morgonen utan applicerar foundation eller puder direkt på huden, men som sagt på vinter behövs lite extra omvårdnad.

Jag har under en period använt den nya hudvårds serien Emma S. och känner mig nöjd så när Åhlens City nu till jul hade/har erbjudande i form av en jullåda innehållandes både Moisturising day cream och Cleansing facial wash slog jag till på den, man fick Cleansing facial wash på köpet om man bara hade köpte dagkrämen för sig.

"Gives your skin a fresh and healthy glow."

1 kommentar:

  1. Stämmer. På vintern kan inte den torra hyn få nog av fukt. Emmas hudserie-klockrent!

    SvaraRadera