måndag 24 oktober 2011

Julklappstips från CLEAN

Med bara två månader kvar till julafton börjar alla presentboxar ploppa upp lite varstans i affärerna. Clean släpper ett fint julset lagom till vintern och till ett väldigt bra pris dessutom då värdet ligger på 1800 kr.
Clean Holiday Gift Set (4x30ml) 695 kr. Innehåller Warm Cotton, Shower Fresh, Fresh Laundry, Cotton T-Shirt
Dessvärre kan jag inte motivera till ett eget köp då jag köpte förra årets Frangrance Gift Set och två av dofterna är samma som i den nya versionen...


Clean Frangrance Gift Set (4x30ml) 695 kr. Innehåller Shower Fresh, Warm Cotton, Original EdP, Outdoor Shower Fresh

2 kommentarer:

  1. Tre av dofterna är underbara- särskilt den populära Warm Cotton:) Men Cotton T-shirt gillar jag inte alls. Så för min del blir det ingen box.

    SvaraRadera
  2. Fresh laundry älskar jag men jag vet inte riktigt om jag vill ha hela settet, men när det är så billigt för så mycket grejer kanske man kan unna sig lite :)

    SvaraRadera