lördag 29 oktober 2011

Recension: APOLIVA Rengöringsmousse

Jag fortsätter med skum-temat här och har en recension på gång av Apoliva´s rengöringsmousse. Jag tycker om då man känner att ansikte är riktigt rent och har testat på de flesta olika ansiktsrengöringar som mjölk, gele, olja och nu mousse. Flaskan innehåller 150 ml och kostar 65 kr på Apoteket.

Då jag har rätt så torr och lite känslig hy i ansiktet valde jag sorten som riktar sig till normal/torr hy. Jag använder denna på kvällen för att få bort allt smink och mängden blir ca två pump. Två pump blir två mousseklickar i handen som appliceras i ansiktet och sköljs bort med vatten. Denna rengöringsmousse tycker jag är rätt så bra faktiskt och den tar bort allt smink och lämnar inget kvar som jag kan tycka t.ex. rengöringsmjölk kan göra ibland. På grund av det låga priset blir betyget ett starkt Väl Godkänt.

1 kommentar:

  1. Hät en produkt som håller vad den lovar till ett hyfsat pris. Gillar också att erfara den riktigt djuprengjorda känslan:)

    SvaraRadera