lördag 8 oktober 2011

Recension: Biotherm Biosource Hydra-mineral Lotion Softening Water

Som jag skrev tidigare har de flesta av min hudvårds produkter tagit slut och då jag var på jakt efter ett nytt ansiktevatten föll valet på ett från Biotherm i Biosource serien anpassad för torr hy. Hydra-mineral Lotion Softening Water innehåller 200 ml och kostar 245 kr.

Jag vet inte varför jag köpte detta för 245 kr tror att det var 20% kupongen hos Kicks som gjorde det, men det är ett helt okej ansiktsvatten. Jag använder det efter kvällrengöringen och applicerar med en bomullspad på rent ansikte. Huden känns mjuk och återfuktad efteråt. Betyget blir ett starkt Godkänt.

2 kommentarer:

  1. Bra att du blev nöjd och med 20%kupongen blev ju priset OK. Biotherme brukar vara ett säkert kort

    SvaraRadera
  2. Biotherms produkter är alltid så sköna och så doftar de alltid så himla fräscht.

    SvaraRadera