måndag 24 oktober 2011

Spara eller slösa: Buffer Brush Sigma Beauty vs. MAC Cosmetics

Ni vet att jag använder MAC´s Buffer Brush #182 varje dag tillsammans med Mineralize Skinfinish Natural och grundar min makeupbas på dessa två produkter. Jag är väldigt nöjd med min buffer och tycker att den är superbra, de är dock dyr och det finns såklart billigare alternativ.

Sigma Beauty var från början helt baserat på MAC´s makeupborstar och de hade faktiskt samma namn innan, detta har man dock ändrat på nu. Jag har några från makeupborstar från Sigma Beauty och jag tycker man får bra kvalité till billig peng.
Spara: Sigma Beauty Buffer F45 ($19) 130:-


Slösa: MAC Cosmetics Buffer Brush #182 455:-

1 kommentar:

  1. Ja prisskillnade är ju inte försvarbar när borstarna faktiskt upplevs som helt likvärdiga!

    SvaraRadera