måndag 10 oktober 2011

Spara eller slösa: Krämfoundation The Body Shop vs. Smashbox

Vid Smashbox stället gick jag rakt på dess krämfoundation och vad lik den är den nya krämfoundationen från The Body Shop´s Extra Virgin Minerals-serie. Allt är samma den matta runda dosan, halv spegel på insidan av locket, borsten under då man lyfter på mellandelen. Allt det samma förutom priset...
Spara: The Body Shop Extra Virgin Minerals Cream Compact Foundation SPF 15, 295:-


Slösa: Smashbox Camera Ready Full Coverage Foundation SPF 15, ca 410:-

3 kommentarer:

  1. Jag har testat båda och även om jag bara har börjat med TBS's Virgin Minerals är jag väldigt säker på att den är klart bättre än Smashbox's variant.

    SvaraRadera
  2. Ja där ser man. Gillar verkligen dibna jämförelser, så bra att veta när man ska köpa något!

    SvaraRadera
  3. Jag har inte testar båda, men jag är väldigt nöjd med spara alternativet :)

    SvaraRadera