torsdag 27 oktober 2011

Månadens tre favoriter produkter - oktober

Månaderna bara springer förbi och nu är nästan oktober slut, bara en månad kvar till julkul. Oktober och just höst och vinter medför lite andra hudvårdsrutiner och det är mest fukt på gäller. Så det är dags för en ny månads trea.
1. En nattkräm med anti age effekt som jag köpte och har faktiskt tyckt varit rätt så bra är Youth Code från Loréal. Dock har jag inte sett att några år har försvunnit :)

2. Kiehl´s Superbly Restorative Argan Dry Oil brukar jag använda efter duschen och främst på armarna och på armbågarna som är väldigt torra. Jag tycker om att oljan går väldigt snabbt in i huden, ibland hamnar den i ansiktet också när jag upplever att jag är extra torr.

3. Jag använder en primer under ögonskuggan varje dag, på sista tiden har det blivit Too Faced Shadow Insurance i Lemon Drop som har fått fixa mina ögonskuggor under vardagsmorgonen.

1 kommentar:

  1. Fukt behövs denna mörka årstid. Och även om inte ålderstecknen försvinner helt så lever ju hoppet:) Tack för de goda tipsen!

    SvaraRadera