tisdag 7 juni 2011

Bra att ha saker från MAC

Det blev ju inte bara saker från Bobbi Brown då jag var i Kph utan även lite saker från MAC´s permanenta sortiment. Äntligen fick jag tag i de "nya" fyra paletterna från MAC de har varit slut i flera månader. Så mina kär läsare håll till godo.


Lipstick i Lustering och See Sheer.

Lustering i luster-formula och är en Outspoken Pink med See Sheer är en luster den också i färgen Grapefruit Pink.

See Sheer



Lustering



Jag har sedan innan avverkat två av Eye Brows i Lingering, men nu till sommare då mina ögonbryn blir lite blekar passade färgen Fling bättre som är en light taupe ash blonde.


Pro Colour x4 compact


Blushcreme i Uncommon.

Eyeshadow i Parfait Amour är en frost skugga i en blue-violet with shimmer.


Eyeshadow i Plumage är en matt skugga som beskrivs som en dusky peacock.

2 kommentarer:

  1. Vad fina skuggorna är längst ner :)

    SvaraRadera
  2. Skuggorna fina båda två. Ska du ha dem shadade tillsammans?
    På fotot ser Blushcreme i Uncommon lite mörk ut. Men det är kanske bara på bilden?

    SvaraRadera