söndag 19 juni 2011

Essie Cute as a button

Jag har under en längre tid velat ha Essies Cute as a button nagellack från sommar kollektionen 2009. Det är en härligt korallig färg med dragning åt rosa istället för orange som det ibland kan vara i korall färgerna. Formulan är i kräm formula och den täcker fin.


Jag blev riktigt kär i denna färgen och den är så söt som en riktigt sommar färg ska vara.

Enkel att applicera jag använde två lager av Cute as a button och under lack från China Glaze och ett riktigt glossigt överlack från Orly.

4 kommentarer:

  1. Cute as a button är minsann hur korall-och godispåminnande som helst. Ser nästan ut som jellylack med det top cotet.

    SvaraRadera
  2. Ett av mina favvo-lack :)

    SvaraRadera
  3. Hej,
    Har Depend 244 som jag gillar jättemycket men skulle vilja ha en större flaska.
    Skulle du kunna publicera en bild på 244 och Essie cute as a button?

    MVH
    Marie

    SvaraRadera