fredag 14 oktober 2011

MAC Fall Colour Collection: Wild Colour - Lipstick och Chromagraphic Pencil

Äntligen har jag fått tag i mitt önske läppstift of-all-times! Läppstiftet Show Orchid från MAC är egentligen permanent i pro-sortiment men släpptes nu med den tredje delen i MAC Fall Colour: Wild Colour. Det är en färgstark del som jag känner lite clown feeling över...


Såklart köpte jag Show Orchid läppstiftet men även Fusion Pink och Neon Orange samt en av Chromagraphic Pencil i Process Magenta.

Alla tre läppstiften är i amplified creme formulan (de ger mycket och kraftig med färg) och permanenta i pro-sortimentet.

Fusion Pink är en bright coral.

Neon Orange är en bright clean orange.

Show Orchid är en vivid hot pink.

Chromagraphic Pencil är mjuk pennor med mycket färg som kan användas lite varstans. De glider på väldigt lätt och lämnar ett hållbart resultat. Jag köpte en i den starka rosa färgen Process Magenta perfekt under Show Orchid :)


Process Magenta är en matte magenta.

2 kommentarer:

  1. Så härliga färger att lysa upp med i det grå höstrusket! Grattis till att du nu till slut fick tag i önskestiftet:)

    SvaraRadera
  2. jag ser fram emot swatches på show orchid & fusion pink! :D

    SvaraRadera