måndag 31 oktober 2011

Mavala Orange Amazone #177

Som jag skrev innan köpte jag ett av de sex nagellacken från Mavala´s höstkollektion Paradoxe. Jag valde den krämigt orange:a Orange Amazone #177, ihopp om att den skulle var tegelstensröd...


Orange Amazone är inte tegelstensröd eller roströd utan det är ett helt vanligt krämfärgat nagellack i orange. Det var egentligen ett helt okej nagellack med bra lackegenskper och det täckte fint, men som sagt färgen var inte riktigt rätt.




Under- och överlack från Mavala samt två lager av Mavala Orange Amazone.

3 kommentarer:

  1. Mer saftig apelsin än höstigt rost

    SvaraRadera
  2. Haha, mer in-your-face orange!

    SvaraRadera
  3. På Kajalpennans blogg hittade jag ett inlägg om China Glaze Brownstone som ser väldigt tegelrött ut i mina ögon (brownstone betyder väl tegel om jag inte minns fel?). Kolla in
    http://kajalpennan.se/2011/09/brownstone-china-glaze/

    SvaraRadera