lördag 22 oktober 2011

Recension: Björn Axén Cool Silver Serie

Jag fick hem hela den nya Cool Silver serien från Björn Axén Care för att testa på. Mitt första intyck är bara positivt och det är lite roligt att tvätta håret med lila shampoo.
Jag har användt denna serie under cirka en vecka då jag har tvättat håret. Först appliceras shampoot med de medföljande plasthandskarna (så den lila färgen inte färgar av på huden) och sedan balsam och tillslut leave-in sprayen. Jag upplever att håret blir väldigt mjuk efter just shampoot och balsamet, dock är det lite jobbig med plasthandskarna. Leave-in sprayen ska förstärka och göra uppljusningen bättre. Jag tycker att håret får en fräschare ljus ton och att håret också får mer lyster, dock känner jag att shampoot är #1 här. En bra serie som får betyget Väl Godkänt.

1 kommentar:

  1. Jag förstår att det kan vara otympligt med plasthandskar. Men huvudsaken att resultatet blir så bra ju

    SvaraRadera