måndag 24 oktober 2011

Wet n Wild Fastdry Nagellack

Under veckan som gick fick jag hem några av nagellacken från Wet n Wild som tillhör deras kommande höstnyheter. Det ska vara ett snabbtorkande nagellack och de kommer i 18 nya färger till ett pris av 59 kr flaskan.
Gray´s Anatomy, 9.0.2.1.Orange, Teal or no Teal, Party of Five Glitters

Jag har lackat på tre lager av varje nagellack på naglarna och jag upplever att de är väldigt tunna och skira i sin formula. Dock torkar de faktiskt snabbt!

Gray´s Anatomy en lite duochrome färg med inslag av grå, lila och grönt.

9.0.2.1.Orange tunn orange färg med guldskimmer i.

Teal or no Teal en starkt turkos färg med fint skimmer i.


En blanding av olika glitter rött, blått, grönt, lila och silver i en transparent bas är nagellacket Party of Five Glitters.

1 kommentar:

  1. Av dessa lack fastnade jag bara för Grays i grått, även om färgen ser väldigt svag och försiktig ut. Konfettilacket känns för mycket maskerad i min smak.

    SvaraRadera