tisdag 18 oktober 2011

MAC Prep + Prime Future Length Lash Serum - swatches

Jag har faktiskt redan skrivit om MAC´s nylanserade Future Length Lash Serum i augusti, men så dök lite pressprover upp. Serumet som efter åtta veckor ska lova långa, tjocka och starka ögonfransar vid applicering morgon och kväll längs övre- och undre ögonfransraden på ren torr hud. Lash Serum kostar SEK 350 och blir permanent i MAC ordinarie sortiment samt ska finna ute sedan den 8:de oktober.






Det är en liten mellansmal applikator som man ska applicera med, jag upplever också att själva serumet är lite rinnigt till en början men torkar efter en stund.

Det känns spännande och jag har väldigt långa ögonfransar normalt, men jag skulle vilja att de var lite fylligare och lite starkare. Såklart ska jag börja testa direkt och här har vi före bilden på höger öga utan smink och måndagen den 12 december har det gått åtta veckor, så jag ska se om det har hänt något...

1 kommentar:

  1. Så spännande! Gillar sådant här undersökande arbete, så ser fram mot december när resultatet kommer!

    SvaraRadera