lördag 1 oktober 2011

MAC Glitter and Ice Holiday 2011 - första bilderna

Jag kan inte hjälpa det, jag ÄLSKAR alltid MAC´s julkollektion, det är något vist med sakerna och gör att det slår extra slag i mitt MAC-<3. I året är inte sämre än något annat år (fast förra A Tartan Tale, tja!). Vi bjuds på MAC Glitter and Ice och vist får vi glitter!
Som front figur har vi konståkaren från USA, Johnny Weir.

Årets Colour Collection är en blandning av vitt, silver och rosa.


Titta in på Temptalia eller Musing of a Muse (där dessa bilder kommer ifrån) för mer information och även bilder från de andra serierna. Jag återkommer då jag har fått pressmaterialet samt bilder.

1 kommentar:

  1. Ja en helt underbar kollektion. Silver och gnistrande vitt i pro-bilderna. Rill alla err som inte kollat Johnny W på youtube: Gör det!!!!!!

    SvaraRadera