onsdag 19 oktober 2011

Stila In the Light Palette

Dags för mig att presentera mitt senast tillskott i min palette samling. Det är en palette från Stila som har flyttat in hos mig. In the Light Palette eller Naturaleyes Eye Shadow Palette som det står på förpackningen, det förekommer två namn på denna lilla godsak.

Paletten innehåller tio ögonskuggor á 1,4 gram från Stila samt en original storlek av Smudge Stick Waterproof Eye Liner i färgen Damsel. Jag skulle säga att där är fyra matta och sex skimmer ögonskuggor i paletten. Där var även med ett litet häfte med olika inspiration make-up:er.

Ögonskuggorna på överst raden från vänster; Bare, Kitten, Bliss, Sunset, Sandstone

Ögonskuggorna på understa raden från vänster; Champagne, Glided Gold, Luster, Nighty Sky, Ebony (Här kan jag tycka att det är lite synd att de inte har skrivit namn under själva ögonskuggorna utan det står bara namn på baksidan av paletten.)

Smudge Stick Waterproof Eye Liner i färgen Damsel. Jag har swatchat skuggorna i den ordningen som de sitter i paletten och på kanten till vänster är eyelinern.


Det har aldrig hänt innan för mig att just ögonskuggor krossas i transporten, men någon gång måste vara den första. Det var det ljusa ögonskuggan Kitten som på ytan var lite söndersmulad.

"Believe in the Beauty for the Future" - Sarah Lucero

3 kommentarer:

  1. Synd på Kitten, hoppas att du kan laga den! Och hoppas att du blir lika nöjd med din palett som jag är med min!

    SvaraRadera
  2. Jag kunde blåsa bort det mesta av skuggan som hade fallit av, så den funkar bra nu. Dock var det lite synd!

    SvaraRadera
  3. Jag ser att du lyckades fixa till skuggan så den ser helt OK ut. Bra!!!

    SvaraRadera