söndag 2 oktober 2011

Tomt var det här, men nytt är inköpt :)

Varför är det så allt alla saker nästan alltid tar slut samtidigt? Fem saker slut på en vecka; Ansiktsvatten, nattkräm, ögonmakeup borttagning, deodorant och mineralpuder. Det var bara att ge sig iväg för att skaffa nytt :)
Mineralize Skin Finish Natural är mitt absoluta favorit vardagspuder och detta är sjättedosan nu. Loreal Eye & Lip Make-up Remover är ett bra budget alternativ, Biotherm Biosource hydra-mineral lotion softening water har jag inte testat innan men med en 20% kupong från Kicka slog jag till. Nivea Rich Regenerating night care ska bli spännande att testa.

På Make Up Store hade de precis fått in sin mini variant av Beauty Blender:n. De kallar den Egg Sponge, där den runda änden används till större områden och den lilla med tippen ska vara till små.

Vilken kul tröja jag hittade på Gina Tricot, perfekt till oss beautyfreaks. Ett fynd för 99 kr!

4 kommentarer:

  1. Den där ögonborttagningen, tar den bort ögonen för alltid? ;-)

    SvaraRadera
  2. Fin tisha!

    Ha, ha, jag tänkte också som Ninni :)

    SvaraRadera
  3. Tröjan är ju en riktig signaturklädsel för beauty-bloggar! Sedan har de visst en variant fö ca 200:- med paljettmönster i form av läppstift:)

    SvaraRadera
  4. Lite syftningsfel där, fixat! :)

    SvaraRadera