onsdag 4 maj 2011

butter LONDON Chuffed

Förra året lanserade Butter London tre nagellack i deras jelly formula. De var i färgerna orange, rosa och lila. Jag har innan skrivit om jellynagellack, alltså skira nagellack som lackas på i några lager och blir riktigt härligt "jelliga". Det är dock tråkigt då man har höga förväntningar på ett nagellack och det blir lite små trist.

Lite så känner jag för Butter Londons jelly-serie. Jag köpte det lila också med namnet Stroppy och har visat den innan, Stroppy faller mig mer i smaken än vad Chuffed gör. Vet inte riktigt vad det är men jag tror att den är för enkelt och det händer inte riktigt något som göra att det blir lite tråkigt.


Inget överlack eller underlack utan bara tre lager av Butter London Chuffed.

1 kommentar:

  1. Jellyfinishen är karamelläcker men du har rätt- det är inte särskilt spännande och "händer inget"

    SvaraRadera