tisdag 10 maj 2011

MAC Surf Baby; Naglar

Norden var snabba denna gång med realesen av MAC´s sommarkollektion Surf Baby. Eftersom jag var på SPA i helgen så den släpptes i Malmö, var min kära mamma och fixade sakrna till mig :) Det blev en hel del och jag har delat in sakerna i olika kategorier. Jag startar med naglarna och nagellacken.

Det släpptes två nagellack i Surf Baby och de är båda i kräm formulan. Även denna gång har MAC satsat på special förpackning på nagellacken senaste var i Wonder Woman.



Det rosabeiga Hangin' Loose och det turkosa Ocean Dip.
Hangin' Loose är en enkel rosa beige färg men jag tycker att jag ser lite silver skimmer i den då ljuset faller på. MAC beskriver den som en dirty pink nude.



Ocean Dip är ett rent krämlack i en härlig blågrön turkos färg som MAC beskriver som en midtone creamy aqua.


Båda färgerna funkar bra till sommarbrännan, turkos är alltid ett säkert kort och en rosabeige är lite kul och annorlunda.

1 kommentar:

  1. Ocean dip är en underbar azurfärg!. Men eftersom jag är lite feg hur jag målar naglarna inför arbetsveckan så blir det trots det att jag väljer Hangin lose då...

    SvaraRadera