söndag 1 maj 2011

OPI Guy Meets Gal-veston och OPI I Juggle...Men

En påsk notd måste jag såklart också visa er. Det blev det nya nagellack från OPI´s Texas kollektion i färgen Guy Meets Gal-veston och över det för att pigga upp de lite rödkoralliga nagellacket hade jag nagellacket I Juggle...Men från OPI Femme De Cirque.


Guy Meets Gal-veston är ett såkallat sorbet nagellack och är inte så täckande jag behövde tre lager för att få en helt okej täckningsgrad. Jag gillar dessa "nya" nagellack och det ger färg men inte överdrivet. Det är ungefär som ett luster läppstift från MAC :)



I Juggle...Men är bara så vackert och det blir lite mer effekt än bara ett vanligt nagellack. Det innehåller små små glitter partiklar som går i färgerna rosa, lila, teal och blått och fungerar mest som ett överlack. Över Guy Meets Gal-veston har jag lackat på två lager av I Juggle...Men.

1 kommentar: