söndag 8 maj 2011

Essie Ballet Slippers

Det har varit tunt med inlägg här på bloggen i helgen som har gått men, jag har befunnit mig på annan ort närmare bestämt på SPA i Göteborg.

Något som jag tycker är snyggt är ljust nagellack till sommaren. Då passar det ljust vitrosa nagellacket Ballet Slippers från Essie bra. Det var mitt första nagellack från Essie och sedan dess har det blivit några till.




Jag har använt China Glaze basecoat och sedan två lager av Essie Ballet Slippers. Jag köpte ett nytt överlack från Mavala Minute Quick-Finish ett så kallat snabb torkande överlack.

2 kommentarer:

  1. Gillar ju både den ljusa och diskreta färgen och namnet: Ballet slippers. Touché!:)
    Dock- av alla Essies lack har jag en annan färg som min #1: Essie Demure Vixen. Avverkat 2 flaskor av det lacket på rekordtid.

    SvaraRadera
  2. Ballet Slippers är jättefint!

    SvaraRadera