tisdag 27 september 2011

Månadens tre favoriter produkter - september

Jag kan börja med att summera att det har varit en dyr månad inom skönhetssakerna. September betyder mycket släpp och nya saker :) Månadens tre favorit saker är några som jag har haft mycket och tycker lite extra om.
1. Det är väl inget att orda om att Chanel´s Péridot #531 är en favorit hos många så även hos mig. Det är ett nagellack som man verkligen får kommentarer för då man bär det.
2. The Body Shop´s nya Extra Virgin Minerals Cream Compact Foundation SPF 15 i färgen 202 Natural Vanilla har verkligen blivit lite av en favorit, då jag har använt den flera dagar i rad och det går snabbt att få den snygg. Jag har använt den medföljande borsten och den är inte dum alls.

3. Från MAC´s höstkollektion MAC ME OVER! fanns Powder Blush Stunner med. Ett perfekt vardagsrouge som ger lite extra fin färg till kinderna samt lyster.

1 kommentar:

  1. Tre mkt bra produkter du satt som topp tre. Men särskild guldstjärna till lacket från Chanel*

    SvaraRadera