lördag 10 september 2011

"Party in a bottle" och några andra från Deborah Lippmann

Jag har blivit upp över öronen kär i Deborah Lippmanns nagellack. Jag klickade hem några från appleheart.se mest för att de inte hade färgen Naked på eleven.se.




Från vänster ser vi Happy Birthday, Naked och No More Drama.

Just Happy Birthday är väl det mest kända nagellacket från Deborah Lippmann med sin konfetti av glitter i en tranparent bas. Älskar beskrivningen på färgen "party in a bottle".

Ett nagellack som kom i vårkollektionen är Naked och denna har setts mycket i media. En perfekt naken färg en "clean bare beige" i en sheer formula.


Jag har även köpte No More Drama som är gjord tillsammans med Mary J. Blige. Det är en "sultry golden caramel" i en skimmer/frost formula.

4 kommentarer:

  1. Det glittriga och det brunskimriga ser riktigt fina ut :)

    SvaraRadera
  2. Det är nästan så att Naked är det minst intressanta och spännande av de här tre.

    SvaraRadera
  3. Så fantastiskt kul att hitta denna blogg :) Jag har själv varit väldigt intresserad av nagellack och manikyrer sedan tolvårs åldern.. Vilket även var tiden då jag fick tag på ett lipsmacker nagellack, vid namn cosmic som hade olika färgade bitar i sig, likt konfetti. Då jag misshandlat lacket genom att hälla i nagellacksbortagning (för att lösa upp det från seghet) hade det slutat att torka helt och blev bara till en kletig massa. Inget annat att göra än att slänga... och jag har letat efter ett liknande lack för att ersätta det, och nu verkar Happy Birthday väldigt lovande :) Tack!

    SvaraRadera
  4. Välkommen hit, kul att du gillade min blogg!

    SvaraRadera