lördag 24 september 2011

Smashbox Girls on Film Collection

Jag tycker inte att jag har läst speciellt mycket om Smashbox kommande höstkollektion (undra om den kommer in på Kicks) Girls on Film, så jag letade reda på lite fakta jag tänkte dela med mig. Jag kommer ihåg förra årets underbara höstkollektion Masquerade jag köpte iprincip allt (hoppade det rutiga skimmer pudert), Girls on Film väcker inte samma "ha-begär".



Från vänster; Cream Eyeliner & Travel Brush Set i Blacklight och Sepia, Photo Op Eyeshadow Trio i Telephoto, Aperture, Develop och Multi-Flash, Girls on Film Rush Blush i Pose och Silhouette, Girls on Film Photo Op Eyeshadow Palette i Softbox och Smokebox, Girls on Film Lip Enhancing Gloss i Overexposed och Underexposed

2 kommentarer:

  1. Nej och det är kanske därför det inte stått att läsa så mycket om den heller. Verlar inte vara dåliga grejer, men kanske ganska så alldagliga...

    SvaraRadera