lördag 17 september 2011

Vad finns i min väska?

Lika kul som det är att titta i andra badrumsskåp är det att se vad de bär med sig hela dagarna. Jag har faktiskt inte så mycket i min handväska, försöker att hålla den städad och iordning. Men lite har jag med mig, häng gärna på och berätta vad just du har i din!


Svart läderväska från WERA inköpte på Åhlens. Plånbok från H&M´s samarbete med Jimmy Choo. Bilnyckel och andra nycklar i nyckelknippa från Mulberry. Lip Conditioner Tube från MAC. Liten röd necessär från Ordning&Reda med blandade saker i t.ex. linser, ipren och nagelfil. Mobiltelefon Iphone från Apple.

3 kommentarer:

  1. Skulle aldrig våga vända ut och in på min väska sådär!

    SvaraRadera
  2. Ordning och reda hos dig minsann! Förutom det nesta av det du har så har jag läppglans, kam, hårspray, Ipren, plåster och nagelfil:) Men inga bilnycklar.

    SvaraRadera
  3. Hihi oj vad lite du har i din väska :) Hihi vet inte ifall jag vågar visa upp allt jag bär med mig varje dag.

    SvaraRadera