torsdag 29 september 2011

Recension: Jack Black Intense Therapy Lip Balm Natural Mint & Shea Butter SPF 25

Jag har läst mycket, mest utlänska bloggar, om hyllningar om Jack Black´s läppbalsam så av en slump såg jag det på Lookfantastic klickade jag hem ett exemplar. Jag beställde dock i den vanliga smaken original, men fick i mint. Fast jag var mest bara glad att få mitt packet då de hade efterlyst i UK (en lång historia kort!). Förpackningen innehåller 3 gram och jag betalade £7,25.

Det är ett rätt så skönt läppbalsam dock lite tjockt i konsistensen, så lite räcker långt. Det som inte är så kul är mint smaken, jag hade föredragit den vanliga det blir lite isig känsla på läpparna och i munnen. Jag har haft det några dagar och tycker nog att den är vårdande på läpparna. Jack Black Therapy Lip Balm kan vara värd sina £7,25 samt att betyget blir ett starkt Godkänt.

2 kommentarer:

  1. Är inte heller så otroligt förtjust i min med Mint doft/smak. Favoritern är nog Lavender/vanilla och Ginger/grapefruit.

    SvaraRadera
  2. Trist att du inte fick det du beställde. Men nu har du testat det i alla fall.

    SvaraRadera