måndag 26 september 2011

Mavala Black with white dots

Då det inte blev något nytt från Supercalifragilipstick från Kate Spade fick det iallafall bli ett nytt iphone skal från samma märke. Från detta mönster hämtade jag också inspiration till min manikyr. Svart bas med vita prickar, sassy!
Jag började med att lacka på två lager av Mavala Black 48, ett helt täckande krämigt nagellack. Riktigt bra faktiskt!

Sedan började det roliga. Jag använde mig av ett vanligt vitt krämlack från elf (i färgen white) för att göra prickar i olika storlekar med hjälp av en tandpetare.

Jag är sjukt nöjd och det matchade mitt iphone skal perfekt!

3 kommentarer:

  1. Imponerande välmatchat! Skalet till mobilen är nog det fräschaste jag sett och i kombination med de naglarna: Oslagbart!!!

    SvaraRadera
  2. Supersmyggt! Jag har funderat på ngt liknande länge, men inte riktigt kommit mig för. Får bli ändring på det framöver!

    SvaraRadera
  3. Verkligen snyggt! Passar perfekt till mobilskalet :)

    SvaraRadera