fredag 30 september 2011

Spara eller slösa: Semi-matt grönt nagellack Depend vs. OPI

Detta med att köra spara och slösa var riktigt kul och nästa kommer nu. Då jag hade lackat på mitt nya Depend nagellack #259 tyckte jag att det vara rätt så likt ett från OPI i deras suede kollektion det gröna Here today...Aragon Tomorrow. Vist OPI´s är mer gröngrönt medan Depend har lite dragning mot gråblått även finishen är lite olika där OPI´s är betydligt mer sammets aktig, men de kvalar in i spara och slösa enligt mig.
Spara: Depend #259 25:-

Såklart bjuder jag på en swatches på de båda nagellacken brevid varandra Depend till vänster och OPI till höger.

3 kommentarer:

  1. Jag gillar faktiskt Depends bäst.

    SvaraRadera
  2. Jag gillar dependversionen, tycker det är ett spännande lack :)

    SvaraRadera
  3. Verkligen kul med dina spara och slösa-jämförelser! Här är i mitt tycke spara-varianten från Depend vinnare!!!

    SvaraRadera