söndag 11 september 2011

Deborah Lippmann Happy Birthday

Jag kunde inte vänta med att lacka på Deborah Lippmann´s lite kultiga nagellack i färgen Happy Birthday. Detta är ett multifärgat glitterlack i en transparent bas.


"party in a bottle"

Jag började att lacka på två lager av MAC Quiet Time och sedan två lager av Deborah Lippmann Happy Birthday. Jag är normalt ingen kompis med glitter nagellack, men detta är så ljuvligt så jag kan inte sluta titta på de :) Det är en salig blandning av hexagoner i färgerna rött, silver, blått och sedan mindre cirklar i lila, grönt och guld.


Jag ville se hur det såg ut över ett mörkt nagellack också och passade då på att lacka över två lager på MAC Deep Sea.

1 kommentar:

  1. Kul konfettilack. Effekten bäst och snyggast på en mörk bas.

    SvaraRadera