fredag 14 januari 2011

Bobbi Brown Tawny

Bobbi Brown är inte ett märke som vi i Sverige kan köpa över disk utan när jag var i Kph köpte jag denna rouge:en som har blivit min nya vardags älskling. Tawny är ett matt rouge i en färg som Bobbi Brown beskriver som en "A medium pinky brown". Dosan innehåller 3,7 gram och kostade 215 DKK. Denna kan tas ur sin singel-förpackning och sättas in i en customized palette.




Det är en väldigt pigmentrik rouge och jag har använt både FACE #5 och MAC #116 och applicerat den med och det blir ett mer skirrt intryck om jag använder FACE bosten. Det är bara att nudda med borsten slå av överflöd och klart!

4 kommentarer:

  1. Jag har ett sånt rouge i färgen Blushed. Det är mitt andra i samma färg - det enda rouge jag köpt två gånger faktiskt, bra betyg alltså!

    SvaraRadera
  2. Bra betyg också att det är så pigmentrikt. Precis så ska det vara.

    SvaraRadera
  3. Ser jättefint ut! Önskar att BB fanns i Sverige.:(

    SvaraRadera
  4. Jag hade också velat hitta BB i Sverige :)Hittade dock några saker på Strawberry.

    SvaraRadera