tisdag 18 januari 2011

Isadora Graffiti Nails vol. 2

Isadora rider vidar på succé vågen med sina Graffiti Nails och det kommer nu fyra nya färger. Ljusrosa, ljusblå, beige och brun är det nya färgerna som ska släppas under vecka fyra, fast jag hittade de redan i lördags på Åhlens City i Malmö.

De som absolut var snyggast och som verkar bli de som åker först är de beiga och bruna (till och med min syster köpte det beiga, kanske för att jag var med och påverkade henne!).
Latte Queen och All City Brown
809 Latte Queen
810 All City Brown
Såklart blev det test time direkt och jag lackad på ett tjockt lager av deet vitgråbeige:a Body Language från Essie som ett sk. grundlack. Sedan blev det Latte Queen på långfingret till vänster på bilden och All City Brown på pekfingert till höger på bilden. Effekten skulle nog blivit bättre med ett mörkare lack under den beige:a men den bruna blev ur snygg.

4 kommentarer:

  1. Gillade också just de två Graffiti-lacken :)

    Latte Queen nr 809 är också väldigt fin med ett guldfärgat lack under. Testa vet ja :)

    SvaraRadera
  2. Blir nyfiken på det bruna snyggt:)

    SvaraRadera
  3. Jag vill ha Latte Queen men skall nog vänta till de är med i någon kampanj och blir lite billigare :)

    SvaraRadera