torsdag 20 januari 2011

MAC Ample Pink med Soar

Jag fick ett tips från en livstils blogg att kombinera MAC´s Plushglass i färgen Ample Pink med MAC´s läppenna i Soar. Såklart vara jag bara tvungen att testa :)

De flesta av de läppennor jag har från MAC går om det bruna hållet medan Soar går mot den lila färgskalan, den ger en snygg markering och lätt färg till mina läppar. Det lite komiska i detta är att MAC beskriver färgen som en mid-tone pinkish brown :)
Jag har bara ett Plushglass sedan tidigare från MAC i färgen eller icke färgen Fulfilled. Plushglass är MAC´s svar på plump läppglans och de ska göra dina läppar naturligt fylligare. Plushglass ligger också lite högre i pris än MAC´s vanliga lipglass ca 30 :- mer.
Färgen jag köpte heter Ample Pink och är en full, soft, rose. Den har blivit min vardags favorit under den gångna veckan.
Enbart med läppennan Soar.
Först Soar och sedan Plushglass Ample Pink.

1 kommentar:

  1. Så fint resultatet blev. Bra konturer och lagom glans:)

    SvaraRadera