måndag 10 januari 2011

Smashbox Contour Palette

Någon som jag tycker är kul att skulptera fram olika drag i ansiktet med hjälp av skuggor. T.ex. en mörk skugga under kindbenen skapar en smalare ansikte och lite highlighter på kindbenen lyfter ansiktsdragen. Jag blev på väldigt glad på jag hittade Smashbox Contour Palette i Kph som jag hade spannat in på Smashbox hemsida.
Kitet består av en palette med tre ansiktspuder en snedställs rougeborste och en lite skulpteringguide.

Sitter på spegeln i paletten.

En enkel svart utsida.
Vilka färger som ingår står på baksidan.

Highlight, Bronze och Contour.
Färgprov är i samma ordning som ovan.

Den snedställda borsten som medföljer allt för en perfekt applicering.

4 kommentarer:

  1. Vilket bra köp, denna skulle jag vilja hitta i Sverige :)

    SvaraRadera
  2. Malmö borde vara mer framme ned sortiment av smink. Tur grannlandet i sydväst finns hur skulle man annars få tag i såna här bra grejer.

    SvaraRadera
  3. Oj så fin! Himla bra köpt :)

    SvaraRadera
  4. Det känns verkligen som ett bra köp, väldigt lättarbetade puder.

    SvaraRadera