lördag 29 januari 2011

Recension: Kiehl´s Rice & Wheat Volumizing Shampoo

Mitt hår är typiskt skandinaviskt, typ fint, mellantunt och platt, därför brukar jag alltid köpa volymshampoo och hoppas på lite lyft. På Kiehl´s köpte jag deras bästsäljande Rice & Wheat Volumizing Shampoo och en liten balsam i samma serie.

Jag har nu använt shampot vid några tillfällen och tänkte ge mig på en recension.
Kiehl´s shampoo innehåller 250 ml och jag tror att jag betalade runt 200 DKK för det. Jag har tvättat håret två gånger under tvättningen detta för att först få ut smuts och sedan låta effekten göra sitt. Jag gillar resultatet och det blir lite strävt och håret håller sig fräscht ca 2-3 dagar. Dock blir det ingen vavavom effekt av detta shampoo heller, men den gör sitt jobb och får ett starkt Godkänt.

1 kommentar:

  1. Bra att håret håller sig fräscht så¨länge trots att wawawoom-effekten uteblev.

    SvaraRadera