onsdag 12 januari 2011

Recension: Sigma Duo Fibre Brush F50

I somras beställde jag hem fyra borstar från Sigma och den som jag verkligen har använt är min duo fibre broste med nummer F50. Det är samma typ av borste som MAC har med nummer 187, en svart del med naturhår och en vit del med syntetiskt hår för att skapa en "air-brush"-effekt. Bosten kostar $16 från Sigma´s hemsida.
Jag har använt denna till min MAC Face & Body Foundation och det fungerar väldigt bra tillsammans. Jag har hällt lite foundation på toppen och cirkulerat in detta på huden och arbetat in produkten bra innan jag har tagir mer. Det blir ett bra resultat och den är enkel att arbeta med, den vita delen appliceras foundation och den svarta arbetar in den. Betyget bli Väl Godkänt.

3 kommentarer:

  1. Spännande, jag är alltid sugen på denna!

    SvaraRadera
  2. Jag blev faktiskt positivt överraskad av denna borste.

    SvaraRadera
  3. Jag borde nog byta upp mig till den här också:)

    SvaraRadera