lördag 15 januari 2011

En beauty 3:a # VI

Det är dags för ännu en beauty trea från Lipgloss Bitch. Nu är det att lista tre favorit läppstift från budgetmärken. Till dessa kan Isadora, Loreal och Maybelline räknas. Dessa läppstift ligger på en kostnad runt 100-130 kr.

Jag försökte att komma på några läppstift som jag har från budgetklassen men det blev svårt. Jag äger ett stort antal MAC läppstift och därför har jag inte köpt några andra läppstift från andra märken och har inte några andra favoriter heller. Ett läppstift från MAC ligger på 175 kr och i förhållandet till ett i budgetklass köper jag hellre ett från MAC.

Detta är ju dock en beauty trea så jag får lista mina tre favoriter i min mellanklass istället :)

1. MAC lipstick Jubilee. perfekt vardags läppstift som kan appliceras utan spegel.
2. MAC lipstick High Tea, nautral pärlemor finish.
3. MAC lipstick Rebel, ett läppstift som syns och sitter på länge.

3 kommentarer:

  1. Vet du vilket pris som räknas som budgetklass?

    SvaraRadera
  2. Vet faktiskt inte, kände att jag tar med de jag använder...

    SvaraRadera
  3. Ja budgetklass det är väl typ varuhusmärken som Max Faktor, Maybillin och Isadora? På tal om Max Faktor så är min etta skukkan Stormy Blue, tvåa är läppglans från Isadora och från Isadora även trean nämligen foundation SPF15. Budget!!!

    SvaraRadera