söndag 16 januari 2011

MAC Cham-Pale; ögon

Jag hade tänkt att forstätta med mina saker från MAC Cham-Pale och denna gång har turen kommit till ögonprodukterna. Egentligen skulle Caviar Dreams eyeshadow quad varit med här också men den är så fin så den fick äran att var i ett eget inlägg.



När jag läste beskrivningen från Cham-Pale var det första som lockade mig Eye Kohl I get no Kick. En metallisk nude-färg som också MAC beskriver den som. Jag har haft den lite under veckan då på vattenlinjen, i ögonvrån och under ögat.




MAC Paint Pot är lite love and hate för mig. De crease:ar om jag inte har någon bra primer under (läs UDPP!). Men samtidigt är det så fina och roliga att skapa effekter med. Från Cham-Pale köpte jag med mig Dangerous Cuvée en frosted cool grey.

1 kommentar:

  1. Matchar ju t om nagellacket på bilden. Fint!:)

    SvaraRadera