söndag 23 januari 2011

Nougat London - Hands on the Run

Något som jag använder mycket av och främst i mitt jobb är handsprit. På jobbet har det såklart köpts in pumpflaskor efter punkflaskor med alcogel/sprit och används flera gånger per dag. Så samtidigt som jag beställde Jennifer Aniston parfymen från Tintinstyle passade jag att på slänga med ett kit från Nougat London.

Kitet heter Hands on the Run och är i den ljusrosa färgen som har en doft av Tuberose och Jasmin.
Man får med en liten flaska handsprit och en handkräm.
Tänk att handsprit kan dofta så gott?!

Handkrämen går snabbt in i huden och lämnar en mjukhinna på händerna, allt för att undvika kladd då man är i farten.

3 kommentarer:

  1. Vad är det för procenthalt alkohol i handspriten? Bara lite nyfiken om den är något att ha :) för det låter ju mycket bättre än den om bara doftar alkohol.

    SvaraRadera
  2. Rosendoftande alkogel sätter ju ett rosa skimmer på vardagen:)

    SvaraRadera
  3. Jag hittade inte hur mycket procent alkohol det är i utan bara att det är, men den luktar absolut ingen alkohol utan bara blommigt.

    SvaraRadera