söndag 16 januari 2011

Copperbronze

Jag tänkte ge mig på en fotd med den nya ögonskuggan i Peacocky kollektionen och det blev en härlig metalisk finish på ögonskuggan. Jag testade även mitt nya favorit läppglans från MAC i plushglass i färgen Ample Pink. Plushglass är MAC´s svar på plumping läppar.
Ansikte:
MAC Prep + Prime face
MAC Studio Moisture Tint medium
MAC Studio Fix powder NC20
MAC Moisturecover concealer NC20

Kinder:
Bobbi Brown Tawny



Ögon:
UD Primer Potion original
MAC Hypnotizing
MAC Star Violet
MAC Spectacle of Yourself
MAC Shroom
MAC Style Snob
MAC Eye Kohl I get no kick
Max Factor Xeperience Mascara
Ögonbryn:
MAC Lingering
Depend Brow Vax
Läppar:
MAC Lippencil Soar
MAC Plushglass Ample Pink

4 kommentarer:

  1. Fint! Jag ska nog minsann spana in dessa nya skuggor :)

    SvaraRadera
  2. Mycket klädsamt och snyggt alltihop. Inte minst läpparna i Ample Pink

    SvaraRadera