torsdag 6 januari 2011

MAC Cham-Pale pre-collection

Den kommande kollektionen från MAC med namnet Cham-Pale innehåller några tidigare saker som jag redan har. Tänkte visa de innan jag har kommit hem med min lilla kasse på lördag den 8:de då den sätts upp på MAC i Malmö.

Kohl Power Eye Pencil i den svarta svarta Feline köpte jag med DSquared2 kollektionen hösten 2009 och den är en vanlig svart ögonpenna, ska vara en av de bästa. Chromagraphic Pencil i den hudfärgade/beige NC15/NW20 köpte jag med Pret-A-Papier kollektionen våren 2010 och är en typ av concealer penna som man kan ha vid ögonen runt näsa och på läpparna.

Feline till vänster, till höger NC15/NW20 och underst Quiet, Please!
Läppstiftet Quiet, Please! var det allra första läppstiftet jag köpte från MAC! Det var med i julkollektionen Red she Said från julen 2008. MAC beskriver färgen som en frosted pink champange och är i luster finish.

1 kommentar:

  1. Läppstiftet Quiet, Please verkar vara ett ganska soft pink. Klassisk färg:)

    SvaraRadera