tisdag 29 november 2011

MAC Nail Lacquer Unconditionally Fabulous

Jag som inte alls gillar glitternagellack fastnade helt för bling-bling nagellacket Unconditionally Fabulous från MAC Glitter & Ice. Det är ett otroligt vackert nagellack som innehåller större och mindre glitterbitar som har en bas av silver men skimmrar i teal, rosa, lila och opal beroende på hur ljuset faller. Som alla glitternagellack var det dock väldigt svårt att få bort...
MAC beskriver färgen som en super sparkle white.


Det blev underlack från Mavala, tre lager av MAC Unconditionally Fabulous och avslutat med överlack från OPI.

3 kommentarer:

  1. Glittret er jättefint ut, men jag tror att jag skulle föredra det som layeringlack.

    SvaraRadera
  2. Jag skulle också gilla det bättre som layerlack men jag ville enbart visa upp hur glittret såg ut!

    SvaraRadera
  3. Tror också det blir bäst som effekt i form av top note.

    SvaraRadera