onsdag 30 november 2011

Julklappstips från Kiehl´s

Kiehl´s ligger mig varmt om hjärtat och deras Creme de Corps bodylotion används dagligen. Till jul kommer ett härligt set med lite olika saker i Creme de Corps-serien. Ett passande julklappstips såhär i vintertider. Kiehl´s hittar vi i Stockholm och Köpenhamn.
Creme de Corps Collection kostar $59 och innehåller en massa saker från Creme de Corps-serien; Creme de Corps 250 ml, Nurturing Body Washing Creme 100 ml, Soy Milk & Honey Body Polish 200 ml, Lip Balm #1 15 ml, Ultra Facial Cream 7,5 ml, Powerful-Strenght Line-Reducing Concentrat 5 ml.
Kiehl´s Lip Balm #1 är bland de bättre läppbalsam jag har använt och lagon till jul kommer ett fint litet set som innehåller fyra olika dofter och kostar $30. Dofterna är Original, Vanilla, Mango och Coconut alla innehåller 15 ml.

4 kommentarer:

  1. Var hittar jag Kiehl´s i Göteborg? Har jag missat nåt så viktigt?

    SvaraRadera
  2. Typiska vill-ha-grejer. Borde säljas i Malmö med:)

    SvaraRadera
  3. Anja: Jag kan ha fel med säljs de inte inne på NK i Göteborg?!

    SvaraRadera
  4. Nä inte vad jag vet Emma, jag har aldrig sett Kiehl´s där så det tror jag inte.

    SvaraRadera