torsdag 24 november 2011

Kära Tomten...

...jag har varit riktigt snäll i år! Såklart kommer min önskelista här med lite tips, såhär en månad innan julafton.
Jag är starkt behov av en ny kamera (en bloggares främsta verktyg!) min gamla en Canon IXUS 75 är från 2007 och behöver verkligen uppdateras. Jag har nu kollat upp en modell denna också från Canon IXUS-serie och är en såkallad kompakt digital kamera. Modellen heter Canon IXUS 1000 HS kostar ca 1500 kr.

Vem behöver inte lite "love" i vardagen? Denna helt vackra ring i matterat vitguld och en liten diamant skulle sitta finfint på mitt finger. LOVE Ring finns på Avanessi för $350.

Jag har skrivit om doftljusen från Voluspa och de är riktigt fina. Sex olikt doftande handgjorda ljus finns i Floriasion Six Candle Gift Set och kostar 499 kr. finns bla. på Kicks.



Årets julset från Michael Kors samarbete med Estée Lauder väcker stort ha begär hos mig. Det finns tre set i olika färg kombinationer och de som lockar är guld (i mitten) eller pewter (underst). De innehåller en massa fint som ett läppstift, ett läppglans, en liten eyeliner penna, en palette som har sex ögonskuggor och en rouge samt en makeup borste för ansiktet och en till ögonen allt ligger i en superfin clutch. Michael Kors Christmas Set kostar 750 kr.

MAC´s makeup borst set släpps alltid med julkollektionen och i år har de satsat på duofiber borstarna i ett av de tre seten. I en riktigt snygg transparent och silver färgad väska kommer fyra borstar. Skaften är kortare än de brukar och denna gång är de också i transparent plast med silverglitter i, tjusigt! Vi hittar #187, #130 som finns i det vanliga sortimentet samt de nya #282 och #286. MAC Make it Perfect Brush Kit; Mineralize kostar 545 kr.

1 kommentar:

  1. Du måste ha varit MYCKET snäll i år som kan ha en sådan önskelista! Vi får väl se hur TOMTEN ser på detta:))

    SvaraRadera