onsdag 9 november 2011

MAC Glitter and Ice Holiday 2011 - Nail Lacquer

Eftersom jag inte kunde bestämma mig (nix jag är ingen våg!) så fick det bli alla nagellacken från MAC Glitter and Ice. De innehåller två krämlack och ett glitterlack.


Från vänster har vi; Festive Finery, Get Noticed!, Unconditionally Fabulous

Festive Finery är ett krämfärgat lack i en dirty midtone greyed violet.

Get Noticed! är också ettkrämlack i en true bright red.

Unconditionally Fabulous är ett glitter nagellack från MAC i en super sparkle white färg.



Både Festive Finery (till vänster) och Get Noticed! (till höger) täcker mycket fint vid bara ett lager, jag har dock två på bilden samt att kvalitén kände bra.


Små glitter partiklar och större är fint blandade i Unconditionally Fabulous de är i en genomskinlig bas och de är lite opala i sin färg. Perfekt som överlack för att skapa effekter.

1 kommentar:

  1. Jag ÄR ju våg och hade verkligen haft svårt att bestämma mig och välja bland de hör godsakerna:) Dock- plus för Get Noticed! Ett härligt lack i julnyansen!!

    SvaraRadera