onsdag 16 november 2011

Recension: The Body Shop Bath & Shower Gel Spiced Pumpkin

Jag fick tillslut tag i en egen flaska av duschgel LE doften från The Body Shop´s originals vinnare; Spiced Pumpkin. Jag vill säga att det är en söt och lite kryddig doft av inslag av lite julkänsla, en flaska innehåller 250 ml och kostar 69 kr.

Jag trodde inte att jag skulle gilla doften, med de har lyckats att skapa en söt och mjuk känsla. Doften är lugnande samtidigt som den piggar upp en med dess kryddiga doft och huden känns ren och mjuk...Det blir ett bra betyg som ett starkt Väl Godkänt.

3 kommentarer:

  1. Först ett spicy juldopp och sedan en mugg spicy Chai-thé! Önskar ibland att jag hade ett badkar och inte bara en dusch. Badet gör ju att känslan varar så mycket längre!

    SvaraRadera
  2. Säger som "Anonym", önskar jag hade ett badkar, gud vad jag skulle köpa grejer då. Visst är det mysigt med varma duschar med shower gels och skrubbar, men det är inte alls samma känsla som att glida ner i ett skumbad.:/

    SvaraRadera
  3. Den luktar verkligen vrålgott tycker jag :)

    SvaraRadera