fredag 25 november 2011

Julklappstips från NUXE

Vilket trevligt set från NUXE jag stötte på! Ett set innehållandes NUXE klassiska torrolja Huile Prodigieuse på hela 100 ml. Torroljan verkar närande, mjukgörande och skyddande för ansikte, kropp och hår. Är det jul så är det och i setet finns också en Huile Prodigieuse Or, NUXE torrolja med ett vackert skimmer av guld, på 10 ml, Spa Scented Candle 70 g och Crème Fraîche 24HR Moisture Emulsion, mjukgörande och återfuktande emulsion, innehåller 30 ml.

NUXE Prodigieuse Christmas Box kostar 495 kronor och finns bland annat på Eleven, Matas och Apoteket. Och på denna finfina box sätter jag min vill-ha stämpel!

2 kommentarer:

  1. I reklamen igår fick jag Matas broschyr med klappförslag inför julen. Min blick föll på just denna låda. Intuition? Kanske:)Hoppas Tomten också har detta på känn:)

    SvaraRadera