måndag 7 november 2011

NOX Twilight Chiffon

Jag är verkligen inget Twilight fan (okej jag har sett alla tre filmerna :)), men jag kunde inte unvika ett klicka med ett nagellack från Twilight Beauty och som har undernamnet NOX Twilight, då jag beställde från Lookfantastic senast. Flaskan är bland de snyggaste i min samling med Cullen vapnet på utsidan och en i övrigt enkelt utseende. Färgen heter Chiffon och ska ingår i Bella samlingen...
Chiffon är en ljusrosa enkel vardags färg som man inte kan misslycks med :)

Naglarna blir väldigt fina och ser välvårdade ut. Ett super snyggt och användbart nagellack.




Nagellacket är väldigt skirt och jag använde tre lager av NOX Twilight Chiffon och sedan överlack från Mavala.

1 kommentar:

  1. Precis som du är jag verkligen inget T. L.-fan. Har inte ens sett filmerna:) Men oj så snygg flaskan är och lacket är fint!

    SvaraRadera