torsdag 26 juli 2012

Benefit Ultra Plush Lip Gloss - Dallas & Dandelion

Jag blev så glad då jag hittade Benefit´s nya läppglans, Ultra Plus Lip Gloss inne på Sephora i Kph. Jag valde mellan Dallas, Dandelion, Sugarbomb och Coralista och valet föll på de två första. 
Läppglanset kommer i en mjuk klämtub med skruvkork och med ett innehåll på 15 ml, jag betalade DKK 139 styck.
Dallas och Dandelion
Applikatorn är en lite snedskuren plast grej som känns rätt så bra på läpparna. Av de två färgerna som jag köpte är Dallas mest pigmenterad medan Dandelion mer ger ett snyggt skimmer till läpparna. De är väldigt sköna på och doftar trevligt och söt.  
Dallas - dusty rose
Dandelion - soft pearly pink

1 kommentar:

  1. Gillar också förpackningen med tub o snedställd kork. Båda färgerna fina, inte minst Dallas

    SvaraRadera