söndag 15 juli 2012

MAC Heavenly Creature Collection - Cremesheen Glass

Sist ut bland MAC Heavenly Creature sakerna bli läppglansen. Denna gång var det fem Cremesheen Glass som släpptes och jag älskar MAC´s Cremesheen Glass. Var och ett av glansen är tänkt att matcha läppstiften i serien och de är väldigt fina. Jag köpte tre av de fem läppglansen och dessa blev - Galaxy Rose, Meteoric och Celestial Kiss. Det var ett som gick mot det brunare hållet utan skimmer i sig - Strictly Plutonic och sedan var det Astral som var en stark rosa med silver skimmer.

Galaxy Rose - midtone violet pink
Galaxy Rose kan lätt matchas ihop med läppstiftet Fire Sign och de är väldigt fina ihop. Galaxy Rose går mot en lite bärrig rosaröd och har inget skimmer i sig.

 Meteoric - midtone vibrant coral (with gold pearl)
Meteoric skulle jag välja säga är en liten kopia på NARS Orgasm lipgloss i färgen med sin korall ton och sedan skimmer i guld, dock är denna mer skir och skönare på läpparna :)
Celestial Kiss - pale cool peach
 
Utöver ALLT som jag har köpt och visat för er blev det även en ny MAC Mineralize Volcanic Ash Exfoliator, en väldigt kul och bra vulkaniskask- och sockerbaserad ansiktsskrubb.

1 kommentar:

  1. Helt underbara färger. Galaxy rose vill jag också ha!:)

    SvaraRadera