söndag 22 juli 2012

Nubar Pink Flame

Pink Flame från Nubar är en underbar liten sak! Ett nagellack som skiftar mellan orange, rött och rosa vackert duochromet nagellack helt enkelt... Jag kan dock tycka att formulan är lite tunn och det behövs ett antal lager för att få fram den vackra färgen. Först Nubar Reclaim och nu denna, Nubar jag är fast :) 
 
På bilderna har jag försökt att få fram hur vackert nagellacket är från olika vinklar så håll tillgodo.
 

 

För att få en bra grund började jag med ett lager av Orly Bonder som underlack, den ska bli lite gummiaktig för att gripa ta i nagellack för att få det att fästa bättre. Tre lager av Nubar Pink Flame och Sec n' Dry från Orly som överlack.

4 kommentarer:

  1. Mkt läckert lack med höstfeeling

    SvaraRadera
  2. Det är nästan som en hösteld...

    SvaraRadera
  3. Så himla fint! Tack för att du påminner mig om att plocka fram detta :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den är verkligen väldigt fin! Passar perfekt egentligen året runt.

      Radera